سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان مالکیت فکری

 

طبقه 19-   مواد و مصالح ساختمانی ( غیر فلزی)، لوله های غیر فلزی سخت و غیر قابل انعطاف برای استفاده در ساختمان، آسفالت، قیر و قطران، ساختمان های متحرک غیر فلزی، بناهای یاد بود غیر فلزی.

ضابطه :(جنس مشترک) مواردی که در طبقه 19 آمده عمدتاً  مصالحی هستند که در ساختمان سازی به کار برده میشوند و جنس آنها غیر فلزی است .

طبقه 20-مبلمان و اثاثیه، آئینه، قاب عکس، کالاهای ساخته شده از چوب، صدف پنبه، نی، حصیر، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، کهربا، صدف مروارید، کف دریا و بدل کلیه این مواد ساخته شده از پلاستیک) که در سایر طبقات ذکر نشده اند )

ضابطه : (جنس مشترک) مواردی که در طبقه 20 آمده عمدتا  شامل مبلمان و لوازم و محصولات پلاستیکی است که در طبقات دیگر ذکر نشده است.

طبقه 21- ظروف خانگی یا لوازم آشپزخانه ( که از فلزات قیمتی ساخته یا روکش نشده اند)، شانه و ابر و اسفنج، انواع برس و قلم مو ( به استثنای قلم موهای نقاشی)، مواد ساخت برس، لوازم نظافت تو تمیزکاری، سیم ظرفشویی، شیشه کار شده یا نیمه کار شده ( به استثنای شیشه مورد استفاده در ساختمان ها ) شیش آلات، اشیاء ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده اند.

ضابطه : (جنس مشترک) مواردی که در طبقه 21 آمده عمدتا  شامل اثاثیه، ظروف و دستگاه های کوچک دستی است که مصرف خانگی داشته و در آشپزخانه استفاده میشود همچنین وسایل و ابزار توالت (آرایش) و ظروف شیشه ای و چینی را نیز شامل می گردد



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 92/9/10ساعت  3:0 عصر  توسط س ابراهیمی فر 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نحوه تدوین رساله پژوهشی
    جزوات حقوقی
    جزوات حقوق مالکیت صنعتی
    لینک دانلود جزوه حقوق رقابت تجاری و اسرار تجاری
    دانلود مجلات حقوق مالکیت فکری وایپو
    جزوه حقوق اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری دکتر رجبی
    حمایت یا عدم حمایت از پایگاه های داده در نظام حقوقی ایران
    نکته مهم
    جزوه داوری تجاری بین المللی
    جزوه مالکیت ادبی و هنری 2 دکتر حکمت نیا
    [عناوین آرشیوشده]
     
     RSS 
     Atom 
    صفحه نخست
    پست الکترونیک
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 22
    مجموع بازدیدها : 477846