سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان مالکیت فکری

طبقه 1- مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع ، علوم، عکاسی و همچنین کشاورزی، باغبانی و جنگل بانی،رزین های مصنوعی پردازش نشده، پلاسبیک های پردازش نشده کودهای گیاهی، ترکیبات اطفاء حریق، مواد آبکاری و جوشکاری فلزات، مواد شیمیایی برای نگهداری مواد غذائی؛ مواد دباغی؛ چسب های صنعتی.

در این طبقه آنچه که می توان به عنوان جنس مشترک به کار گرفت کاربرد این مواد در صنایع و علوم مختلف است از قبیل عکاسی ، کشاورزی ، جوشکاری ، آبکاری و ... است که همگی آنها به نوعی جزء مواد اولیه مورد نیاز در این صنایع اند. و در مورد فصل آن ها می توان گفت این مواد و ترکیبات بسته به اینکه در کدامیک از صنایع و علوم فوق الذکر به کار می روند از یکدیگر متمایز می شوند.

طبقه 2- رنگ، روعن جلا، لاک، مواد ضد زنگ زدگی، و جلوگیری کننده از فسد شدن چوب، مواد رنگی، مواد تثبیت رنگ، رزین یا صمغ های خام طبیعی، فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ساختمان، چابگرها و هنرمندان.

به عنوان جنس مشرک در این طبقه می توان گقت که تمامی این مواد از جنس مواد رنگی و روغنی هستند که در موارد مختلف کاربرد دارند. و فصل آن ها که باعث تمایزشان میشود این است که در کدامیک از موارد فوق الذکر به کار گرفته خواهند شد.

طبقه 3- ترکیبات سفید کننده و سایر مواد مخصوص شستشوی لباس، مواد مخصوص تمیز کردن، براق کردن، لکه گیری و سائیدن، صابون، عطریات، روغن های اسانس، مواد آرایشی، لوسیون های مو گرد و خمیردندان.

جنس مشرک در این طبقه خاصیت این مواد به طور کلی است که همگی آنها جزء مواد شوینده و تمیز کننده و لوازم بهداشتی و آرایشی هستند و فصل آن ها نحوه ی کاربرد و مصرفشان است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 92/9/18ساعت  12:7 عصر  توسط آذین کریمایی 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نحوه تدوین رساله پژوهشی
    جزوات حقوقی
    جزوات حقوق مالکیت صنعتی
    لینک دانلود جزوه حقوق رقابت تجاری و اسرار تجاری
    دانلود مجلات حقوق مالکیت فکری وایپو
    جزوه حقوق اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری دکتر رجبی
    حمایت یا عدم حمایت از پایگاه های داده در نظام حقوقی ایران
    نکته مهم
    جزوه داوری تجاری بین المللی
    جزوه مالکیت ادبی و هنری 2 دکتر حکمت نیا
    [عناوین آرشیوشده]
     
     RSS 
     Atom 
    صفحه نخست
    پست الکترونیک
    بازدید امروز : 31
    بازدید دیروز : 154
    مجموع بازدیدها : 477816