سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویان مالکیت فکری

پخش مستقیم دروس فقه و اصول از طریق اینترنت

وب سایت مدرسه فقاهت به همراه یک نرم افزار کمکی این امکان رو فراهم کرده که علاقمندان به دروس فقه و اصول بتونن با استفاده از اون در دروس حوزوی به صورت زنده شرکت کنند.
در حال حاضر درس آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی هر روز از ساعت 9 صبح تا 13 به صورت زنده پخش می شه.
ضمنا درس استاد سید محمد علی موسوی جزایری (حوزه علمیه اهواز)، و استاد محسن مجتهد شبستری (حوزه علمیه تبریز) هم به صورت زنده در دسترسه. ساعتهای پخش درسها 
اینجا ذکر شدن. برای اتصال به مدرسه فقاهت باید نرم افزار ارتباط شیعی رو دانلود کنید. برای دانلود این نرم افزار، اینجا را کلیک کنید. برای ثبت نام در سایت هم اینجا کلیک کنید. علاقمندان می تونن راهنمای استفاده از برنامه رو که به صورت تصویری توضیحات کاملی ارائه داده، مطالعه کنند(اینجا).

کاربران اینترنتی که در درس شرکت می کنن می تونن اشکال خودشون رو به صورت متنی بنویسن که توسط اپراتور کمک استاد در محل درس، اشکال به صورت گفتاری پرسیده می شه تا حاضرین در جلسه درس و کاربران اینترنتی اون رو بشنون، بعد استاد پاسخ رو بیان می کنه و از این طریق تفاوتی بین حاضرین در کلاس و کاربرانی که در سایر نقاط کشور هستن، وجود نخواهد داشت.
در نرم افزار مدرسه فقاهت، امکان ذخیره کردن دروس و مباحثات هم وجود داره تا کاربران بتونن برای دفعات مکرر درس استاد رو بشنوند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/9/13ساعت  11:24 عصر  توسط مهدی معلی 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نحوه تدوین رساله پژوهشی
    جزوات حقوقی
    جزوات حقوق مالکیت صنعتی
    لینک دانلود جزوه حقوق رقابت تجاری و اسرار تجاری
    دانلود مجلات حقوق مالکیت فکری وایپو
    جزوه حقوق اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری دکتر رجبی
    حمایت یا عدم حمایت از پایگاه های داده در نظام حقوقی ایران
    نکته مهم
    جزوه داوری تجاری بین المللی
    جزوه مالکیت ادبی و هنری 2 دکتر حکمت نیا
    [عناوین آرشیوشده]
     
     RSS 
     Atom 
    صفحه نخست
    پست الکترونیک
    بازدید امروز : 13
    بازدید دیروز : 26
    مجموع بازدیدها : 477943